Evaluari
Evaluarea corecta si completa este un element cheie al succesului interventiei terapeutice. Noi depasim limitarile evaluarilor standardizate (ADOS, ABAS II etc.) si construim poza integrala imbinand pe langa acestea si evaluari de specialitate (logopedice, senzoriale, motrice, relational-emoționale) si rezultatele analizelor / investigatiilor medicale … pentru ca toate vorbesc despre aceeași persoana.
Tarife
Serviciu | Tarife (RON) | Observații |
Evaluarea privind nivelul de dezvoltare (Floortime) | Xxx | 2 sedinte a xx minute: in cadrul centrului si acasa |
Evaluare logopedica | Xxx | 1 sedinta: in cadrul centrului + analiza chestionarelor completate de parinti |
Evaluare senzoriala si motrica | xxx | xx minute in cadrul centrului + analiza chestionarelor completate de parinti |
Sedinta initiala de stabilire a obiectivelor individuale | XXX* | 90 minute discutie in echipa si cu apartinatorii). *Pretul cuprinde prezenta tuturor terapeutilor din echipa. |
Reevaluari regulate* ale obiectivelor | XXX | 90 minute discutie in echipa si cu apartinatorii alaturi de managerul de caz *Minim o sedinta pe luna (in primele doua luni recomandam doua sedinte pe luna) |
Serviciu de evaluare psihiatrica | XXX | |
Serviciu de evaluare psihologica | XXX |
Rolul evaluarii este acela de a descoperi care sunt obiectivele terapeutice de interventie si pentru a face posibila masurarea evolutiei copilului.
Complexitatea evaluarii initiale consta in:
- observarea copilului singur si in relație cu cei din jurul lui
- observarea și analiza a ceea ce face si ce spune copilul într-o multitudine de contexte (in mediul terapeutic si acasă)
- includerea în evaluare a informațiilor oferite de familie privind comportamentul, comunicarea si relaționarea din mediul familial
- preluarea (in masura disponibilitatii) a datelor relevante comunicate de catre institutiile scolare in care este integrat copilul
- completarea tabloului cu rezultatele analizelor medicale si biomedicale.
Toate informatiile adunate si prelucrate vor ajuta managerul de caz si echipa terapeutica sa pozitioneze nivelul unic de dezvoltare a copilului pe scara dezvoltarii functional-emotionale si sa defineasca care sunt ariile de interventie relevante.
Evaluarea ramane a fi un proces continuu pe parcursul interventiilor si se concretizeaza prin reevaluarea obiectivelor la care lucreaza fiecare membru al echipei impreuna cu familia.